Tidsfördriv

Har du pojkvän/flickvän? Ja, världens bästa <3
Är du kär? Ja!

 

Hur tidigt stiger du upp? Om jag får välja, inte innan 10!
Vem/vilka vet mest om dig? Svårt  att säga, Pontus kanske?
Gillar du att slåss? Nepp

 

Vad ska du göra ikväll? chillaaa, plugga, äta, duscha.

Har du utländska föräldrar? Nej det kan man inte säga..
Var har du ont? Ingenstans faktiskt
Är du bra på att måla? Mja ibland
Vem kramade du senast? Pontus 
Vad längtar du till? sommaren!
Vad heter dina husdjur? Kalle, Piggelin, Vampyrmusen, Presidenten och Precious.
Har du körkort? Nej, inte än ;)

Favoritgodis? De här röda smultronmattorna ;) fast de brukar va nån annan smak på dom.. hmm :(
Morgon- eller nattmänniska? Natt, har ett hemskt morgonhumör
Sparare eller slösare? Det var lite svårt faktiskt, jag är faktiskt både och om man nu kan vara det...det är helt enkelt olika

Har du några homosexuella vänner? inte vänner.. men bekanta? ;)

Bio eller promenad? Ojj.. Det är olika men jag älskar bio! 
Är du kittlig? Inga kommentarer..

Rädd för insekter? Beror på, slemmiga saker = JA.
Anser du att du är stark? Jag är biff.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0