Puss och kram <3

Haft den bästa alla hjärtans dag.
Älskling kom runt 5 för han fikade med några kompisar innan han kom hit. Han hade rosor och cholkad med sig sötnosen! Av mig fick han en klocka och han blev jätteglad (Yeeees!).

Vi skulle
ner till Tiger för att äta men det var fullt och istället åt vi på den andra reasturangen vid station. Det var rätt okej men det blev för sött och jag blev nästan illamående. Sen stod vi och frös och han åkte hem vid 9.

Fast det gör inget för han ska komma hit och sova över imorgon, och på onsdag åker jag till Thailand. Kommer sakna honom grymt mycket. Kunde inte hålla tårarna tillbaka idag och imorgon kommer det bli ännu värre. Larvigt? Ja.
Men jag ska följa med honom till Thailand i vinter!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0