Bophut beach

Framme på Bophut beach på Koh Samui efter förseningar. Så hela den här dagen som många andra dagar har spenderats på resande fot. Jag har tröttnat på att vänta på försenade plan medan det är sol ute och jag har tröttnat på flygplatsernas cafeér.
Det ska tydligen regna här imorgon igen och om det fortsätter såhär måste jag sola solarium när jag kommer hem typ. Åh är sur och trött och vill ha sol och bad, vill inte lägga ner så många tusen på att inte få njuta.


Komiskt att det var molnklart dagen vi åkte hem från Filippinerna. Det här är 8 på morgonen då vi passade på att bada i våran privata pool som vi inte hade kunnat använda pga av stormen innan vi drog till Manila.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0