Home sweet home

Hej bloggen!
Sitter hemma på kökssoffan i Sverige och mamma håller på att laga mat! Har sovit en halv natt i min sköna säng och duschat av mig allt flygdamm efter ca 15 timmar i luften. Från Bangkok till Arlanda tog det 12 timmar och det var den värsta flygresan jag varit med om. Hela planet var fullt och jag satt och trängdes i ett hörn och vågade inte gå och kissa för gubben ytterst var en skitsur tysk. Människorna framför var skitsura tyskar som hade stolsryggarna nere fast jag bad de fälla upp dem. Det var världens sjukaste turbulens över Frankfurt och landningen var hemsk. Starten var också hemsk men när vi landade på Arlanda sov jag.
Nu ska jag äta, uppdaterar mer sen. Poss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0