resume

Hej bloggen!

Det var dålig uppdatering de sista dagarna nere i Thai thai, ett åskväder slog ut internet och sen ville jag njuta av de sista dagarna där nere.

Var på resande fot i 16 timmar igår innan jag äntligen kom hem till mitt nyrenoverade rum.  Planet var försenat från Arlanda igårmorse Thatid för att några stackare hade ogiltiga pass och de var tvugna att ta ut och hitta deras väskor.. Idioter, rätt åt dom. Han även checka in DUBAI! (från luften och Sharjah flygplats) Dit ska jag!!

16 DAGAR i Thailand och jag är asbrun. Hade en mysig kväll med saknade Pontus, han kom med blommor sötnosen. Imorse fick han frukost på sängen innan han drog till skolan. Jag är pigg som en duracelkanin.!

Idag;
Sushi, shopping, nagelfix, tandläkarn, IKEA, plugg (?) & fredagmys med älsklingen.


Tagen med mobilen för kameran fick inte följa med sista dagen :(

Jag kommer tillbaka till THAILAND, snart :) så inge depp. Tagga till SOMMARN.
Kommentarer
Postat av: Sarah

fin bild =)

2011-03-05 @ 22:47:23
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0