Jag ...

Jag vill flytta till en helt ny stad - helst utomlands, min största dröm är att jobba som volontär i sydafrika med vita utrotningshotade lejon. Jag kan inte skriva när någon kollar på för att jag får prestationsångest då, jag gillar inte att prata för folk om någonting jag inte är intresserad av.

Jag skulle kunna leva på sushi och loka päron, jag vill ha en större rumpa och mer muskler, fysik är det värsta jag vet - och jag går natur. Jag gillar långklänningar och lockigt hår, jag har ridit i hela mitt liv förutom de senaste två åren.

Jag tycker det är tråkigt att para ihop strumpor, jag gillar inte människor som snackar skit även fast jag ibland gör det själv, jag sover alltid på vänster sida, jag har en sjuk fobi för maskar, jag är jätte flygrädd men jag älskar att resa. Jag älskar att lära mig nya saker, jag berättade belman-historier på dagis när det var lunch så att ingen av de andra barnen åt. Jag älskar att skratta och jag tycker att jag är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0