en lista

Vad gör du just nu?
jag ligger i min säng bloggar/lyssnar på musik/sms:ar/äter choklad och har ont i halsen.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
går sista året på gymnasiet och förmodligen så skoltrött man kan bli.

Vad ångrar du, om något, i livet?
gjort är gjort och jag ångrar ingenting.


Hur kommer du gå klädd i vinter?
Varva mellan espiritdunjackan och mina nya canada goose jackor (en svart och en beige (slös jag vet)), långa halsdukar och kängor/uggs vs. Bikinisar, flipflop, stråhattar, korta färgglada fodral och höga klackar!

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. satsumas 2. mitt duntäcke. 3. morotskaka. (blev mycket äta där)

Har du någon dold talang?
jag är hyffsat bra på att rita, de ni.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen: jag var ledig, var ute i en stuga på landet och lekte med småbarn.

Nu i helgen: ska jobba en del av helgen och resten står oskrivet.

Vad har du på dig just nu?
Diesel jeans, världens bästa calvin klein bh, linne från espirit och kofta från amisu.

Bästa skönhetsknep?
body shops vitamin E. har alla i serien och det är i särklass de bästa jag testat.


Vilka är dina dagens planer?
kolla på film, äta ben and jerrys, bli frisk

Vad äter du helst inte?
det värsta som finns är broccoli och ädelost, tillsammans är det väl fruktansvärt i guess

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. juennifer
2. johannaeo
3. kenzas

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Jag är i ett förhållande som varat över ett år.

Bästa staden/landet du besökt
Paris är min favorit stad.
måste väl säga att thailand är mitt favorit land (dock inte phuket)

Vilken kändis får du höra att du liknar?
miley cyrus? tyvärr..

Tror du på gud?
nej. jag vet faktiskt inte vad jag tror på.

Vad är din största rädsla?
flyga, maskar, clowner


Nämn en sak du aldrig provat på:
hoppat fallskärm.

Vilka är dina favorit namn?
har inte tänkt på det.

Hur/Var vill du bo i framtiden?
jag vill inte bo ensam utan tillsammans med någon i en fin inredd lägenhet/villa. hellst någonstans där det är varmt året om.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0