you earn from working more efficiently

Sitter i skolan och ritar en tidslinje, löser kemifrågor och repeterar frågor om antiken. Tycker att det blir mer effektivt arbete om jag sitter kvar i skolan och gör det jag behöver göra än om jag går hem för då tar arbetet plötsligt dubbelt så lång tid.

Jag försöker inspirera mig till att plugga genom olika saker som tanken på att om 3 veckor är jag i en av asiens bästa shoppingstäder, imorgon är det fredag = pluggfri dag, och något gott att äta. Man behöver energi för att hjärnan ska hänga med och mina favoritsnacks till plugget är nötter, chai latte, avocado med citronpeppar, mörk choklad, en kall burk cola och ibland unnar jag mig även godis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0