PAAANIIIK

Idag har vi varit på Hong Islands!
Det har varit soligt, och molnigt och stormigt. Vi stannade vid Daeng Island och snorklade. Sen hör jag Thailändarna på båten skrika "JELLY FISH" och iq befriad som jag är förstod jag då alltså inte att det är samma som manet. Jag fortsatte kolla runt på fiskar tills jag stöter ihop med en jättestor slajmig sak. Snacka om PAANIK!
Jag skrek och sparkade runt och trodde jag var död. Men det var jag inte. Man kan röra den slajmiga sidan utan att skada sig eller dö. Sen vet jag inte om det var en livsfarlig manet men den var stoooor!

THANK GOD.






Det var underbart fint på Ko Hong iallafall. Kanske visar fler bilder sen ;) Nu ska jag fira min överlevnad! :)

Kommentarer
Postat av: Tilde

fin blogg :)

2011-02-22 @ 16:55:47
URL: http://tildeaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0