Alla hjärtans dag present

Fick problem idag när jag skulle köpa en allahjärtansdag present till min pojkvän.
Funderar på att köpa en klocka? för jag gjorde sönder hans. Hoppas han inte läser min blogg.
Men vad ska det va för slags klocka? och om man vill ha en riktigt fin är den ju rätt dyr. Men gick iallafall förbi Ur&Penn och såg att dom hade massor av klockor.
Ska dit imorgon och kolla!
Nu kommer Emelie hit snart och vi ska väl hitta på något, fika? inte vet jag. Köpte Wienerbröd nyss iallafall. 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg,anmäl dej gärna till "dagensblogg" så kanske du vinner!

www.bajenmichan.blogg.se

2011-02-10 @ 20:50:44
Postat av: Nathalie

anmäl dig gärna till dagens länk tävling! fungerar precis som dagens blogg:)

direktlänk:

http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling.html#comment

2011-02-11 @ 14:42:18
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0