christmas feeling?

Godkväll!
har smörjt in mig med aftersun hela kvällen känns det som. Vi åt på en mysig liten reasturang tvärs över gatan som hade jättegod thaimat. var egentligen sugen på pizza men det får bli imorgon till lunch för på kvällen är det julmiddag som gäller. Ska lägga oss i sängen nu med lite chips och vampire diaries och bara mysa. Är jättetrött för igår natt var det en skällande hund utanför hotellet som väckte mig mitt i natten.

Såhär såg jag ut ikväll, sliten som fan efter all sol. linnet är nytt från forever 21.
reasturangen vi åt på
hela hotellet är pimpat inför jul trots att thailändarna inte firar jul själva
finns väldigt mycket djur här, nånslags fjäril och två fula grodor

god natt allihopa och ha en trevlig julafton imorgon, hoppas ni får mycket snö! puss o kram från värmen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0