VIP ?

Hallo bloggen!
Igår hade jag verkligen inte tid att blogga för jag var först i skolan och sen åkte jag hem till Pontus. På kvällen åkte vi till Gränby centrum där det skulle vara VIP invigning men det var många som hade fått reda på det och våra biljetter spelade ingen roll. Anyway, hittade jag massor av kläder så idag är jag superglad. Har lite ångest dock - speciellt när man köper dyra märkeskläder. Men den kommer att gå över!

Nu sitter jag i skolan och har nyss varit i centrum och bytt en bh som var för liten, typiskt så hade de inte rätt storlek heller men jag fick ta en annan som funkar. Jag blir så irriterad på att aldrig hitta rätt storlek, måste alltid gå upp i midjemått (?) ni vet, jag har 65 runt men måste alltid ta 70 eller så för att 65 blir för liten med största kupstorleken i vissa märken. Iallafall i Calvin Klein och dom är så sköna, bra, snygga. GAAH! Nog om det, har två lektioner kvar och sen ska jag hem och städa, ikväll blir det ut och springa eller powerwalka om Emelie följer med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0